9 maj 2011

Hejhej ett halvår senare! :)
haha bloggandet rann ut i sanden som det alltid gör.. Men jag tänker ändå göra ett försök igen. Det är ju så himla kul att kunna gå tillbaka och se vad man har haft för sig! T.ex. som nu under detta halvåret har jag inte en aning om vad jag har gjort egentligen? Självklart har man gjort en hel del men det glöms ju av så jävla snabbt.. Ska försöka sammanfatta de "största" grejerna:

Firat julafton


Firat nyår. Har dock inte EN enda bild från nyår???

Andreas fyllt 20, jag fyllt 20. Massa vänner fyllt 20!
Jobbat, jobbat och JOBBAT.
Märkte nu att jag knappt har tagit några bilder, iallafall roliga eller sevärda, under denna tid så vi får hoppa sammanfattningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0